Funky Room

Det endte med at blive en kold fornøjelse i går, da jeg desværre tog fejl af gadenavnene, og min veninde og jeg endte derfor med at rende op og ned af kajen mellem Kastellet og Nyhavn, indtil vi endelig, en del forsinkede, fandt frem til Restaurant Julian Toldboden, hvor Index holdt deres arrangement. Vi missede derfor en del af det officielle program, men vi nåede heldigvis at høre lidt dejlig livemusik, drikke et glas vin og ellers beundre det meget smukke rum, som lagde rammer til arrangementet.

Jeg har prøvet af fange stemningen og rummets cool indretning, men jeg måtte slå blitzen fra, da kameraet ellers ikke kunne opfange den dæmpede belysning og den funky neonrøde beklædning bag lofstvinduerne. Og derfor bliver det altså en lettere rystet version, I får, men jeg håber I kan fornemme udtrykket.

Photobucket

Jeg elsker at opleve nye sider af København, og det var herligt at befinde sig i et gennemført rum, der dannede en god baggrund for aftenens tema: Design og book launch. Alle flader var holdt i hvidt, kun orange sofaer, træ, levende lys og enkle blomster hist og her, brød “facaden”.

Min veninde fangede mig lige, mens jeg havde fundet mig godt tilrette i en af de store flydesofaer.

Photobucket

Photobucket

Buksedragten skulle efter sigende (ifølge Alt For Damerne) være tilbage denne sæson, så jeg valgte at genoptage trenden ved at hoppe i min lækre og bløde buksedragt fra Baum Und Pferdgarten, der har det fineste krøl fortil og bindebånd i taljen. Hertil quiltet jakke fra Tusnelda Bloch, pumps fra Billi Bi og røde læber.

Photobucket

Det fede ved buksedragten er jo netop, at du slipper for den store stylingtur, da dragten jo gør det ud for størstedelen af outfittet. Me like.
At den så ikke altid er så let at komme ind og ud af, er en anden sag.

Det kan også være svært at finde en model, der sidder godt, da det er vigtigt at dragten sidder til de rigtige steder, så taljen ikke forsvinder. Man skal derfor passe på med en ordentlig kedeldragt, det er sjældent for kønt, selvom det kan se nok så cool ud med stiletter og lidt bling bling.

Endelig vil jeg lige rette mig selv i gårsdagens indlæg – det viste sig nemlig at Index Awarden ikke blev uddelt i går, det sker først senere på året til et stort arrangement. I stedet blev det i går afgjort, hvem der vandt Index Design Challenge – en designkonkurrence for studerende fra hele verden. Og endelig var der så launch af den bog, jeg omtalte – den er super flot, og jeg købte selvfølgelig en med hjem. Jeg skal nok lige fået taget et billede snarest.

Skriv et svar

