Sammenfiltret

Så fik vi sne igen, hva? Super dårlig timing for skulle faktisk have været ude at skøjte med en veninde i går. Vi kom dog hurtigt frem til at os på is kombineret med snestorm nok ikke var den bedste idé. Så vi besluttede os for at tage i biografen istedet, der er der i det mindste varmt. Valget faldt på Disneys nyeste kreation, Tangled – eller To På Flugt om man vil. Den får store anbefalinger med herfra! Havde virkelig ikke regnet med at jeg ville blive så godt underholdt, men der overraskede den sgu mig. Var faktisk helt opløftet resten af aftenen og gik og sang med på de af sangene jeg kunne huske. Elsker film der gør mig glad helt ind sjælen og varmer flere dage efter bare ved tanken. Ih, det er hygge!

Photobucket

Og så får I lige et simpelt dagens. Igen med én af mine AQO t-shirts og min vidunderlige røde blazer fra H&M.

Photobucket

Skriv et svar

