ELF Nail Polish

Vil lige komme med dagens anbefaling inden jeg igen tager ind og ser To På Flugt – ja, godt 1. gang og sikkert dobbelt så godt 2. gang.

Anbefalingen går på E.L.F’s neglelakker som jeg virkelig ikke havde forventet meget af til kun 13 kroner. Ja, TRETTEN kroner. Min yndlingsneglelak i øjeblikket er Passion Pink, ikke kun fordi jeg bliver så glad er den pigede farve, men også fordi holdbarheden er i top og så er den virkelig nem at lægge på. Som i virkelig, virkelig nem at lægge på. Det er altid den jeg griber hvis jeg har travlt og har brug for peppe neglene lidt op inden jeg skal ud af døren. Den tørrer lynhurtigt og her på billedet har jeg 2 lag på, hvilket er rigeligt i farten. De har ikke så mange valgmuligheder som f.eks Essie, som jeg ellers sværger til, men dem de har er til gengæld rigtig fine og mange af dem meget klassiske.

Photobucket

Photobucket
Farverne herover er dem jeg overvejer at “investere i”, da de alle er anvendelige og smukke. Fra øverste højre er det: Champagne, Desert Haze, Fair Pink, Mod Mauve, Rosy Raisin og Smoky Brown. Find dem allesammen, og flere hvor de kommer fra, lige her.

Skriv et svar

