Lipstick Jungle

Photobucket

Kunne godt bruge en hjælpende hånd fra jer kære læsere, så håber I kan komme med lidt tips og tricks.

Det drejer sig om læbestift, som jeg for første gang, siden 90’ernes forfærdelige hvide læbelook, igen er ved at finde frem. Men den ene jeg har nu, er hverken i en ordentlig kvalitet eller den helt rigtige farve – den er sådan lidt hindbærrød, og vil gerne have noget klassisk.

Men hvilken læbestift skal jeg købe? Og hvad med lipliner – go eller no go?

Har selv overvejet Macs populære Russian Red, som ses på den skønne lady Christina Aguilera herunder – en klassisk og smuk farve.

Photobucket

Comments
4 Responses to “Lipstick Jungle”
  1. Vanessa siger:

    Den Russian Red, er super fed. Hvis du vil gå efter en rød læbe, vil jeg anbefale en god lipliner til. Men ellers, hvis du bare skal have en læbestift, f.eks. lyserød, eller hvad end du nu kan lide, så syntes jeg personligt selv at du ikke får brug for lipliner.Mine favoritter fra MAC er:Myth, Angel, Cremé Cup, og så har jeg Lady Gaga's Viva Glam Gaga, som er en fed lyserød, i både lipgloss og læbestift. :)Håber det hjalp lidt.www.danishgirlinanamericanworld.blogspot.com

  2. Nana siger:

    Hej Vanessa, tusind tak for tips og råd – tror jeg hellere må købe den lipliner med så – når nu dankortet alligevel er fremme:-) Måske man også skulle teste sådan en lyserød nuance.. Hmmm..

  3. Vanessa siger:

    Jeg er ihvertfald mere til lyserød læbestift, end rød. Men det er jo smag & behag!🙂

  4. Nana siger:

    Ja, helt sikkert. Tror bare aldrig jeg har prøvet en, men det er helt sikkert et forsøg værd.

Skriv et svar

