Burberry Prorsum AW11

I går viste Christopher Bailey Burberry Prorsums AW11 kollektion til Londons modeuge, som slutter i morgen. Han er jo min helt ham Bailey, og et af mine helt store ønsker er en dag at kunne få fat i en af de ufattelig smukke jakker den mand kreerer. Jeg vil ikke vise jer hele showet, det kan I selv se her, men istedet vise jer nogen close-ups af frakkerne som jeg er frygtelig forelsket i. Især den øverste blå har vundet mit hjerte. Tænkt at kunne gå næste vinter igennem i den. Så må man jo håbe på at highstreet-butikkerne laver nogen lignende – jeg tænker Topshop?

Photobucket
Photobucket
Du kan faktisk allerede få fat i dem her, hvor du også kan shoppe taskerne. Altså…hvis du er stenrig eller pludselig vinder i lotto. Ca. 20,000 skal du slippe for sådan en skønhed. Wow.

Skriv et svar

