Experience

Jeg fik endelig skøjtet med min veninde på Bispetorv i går eftermiddags. Tror altså jeg skal have mig et par skøjter når jeg bliver lidt mere erfaren. Var meget stolt af både mig selv og veninde at vi slet ikke faldt, snublede eller blev “kørt ned” af andre, yngre og mere erfarne skøjtere. Det er dog slet ikke pointen med dette indlæg, nej pointen er at jeg gjorde noget drastisk i går. Ja, ikke sådan skelsættende eller noget, men det er alligevel noget grænseoverskridende for mig. Jeg skiftede simpelthen mascara. Ja, det er så her temaet fra Jaws kunne køre i baggrunden. Oh skræk og rædsel.

Ej, sagen er den at jeg siden jeg var 18 har brugt Dior Show, som jeg dengang fik i gave. Jeg har slet ikke kunne forestille mig at bruge andre, men da mit budget ser lidt anderledes ud, mens jeg bor i Århus, må jeg være lidt fleksibel. Ja, livets store dilemmaer – luksusproblemer kalder man det vist.
Jeg var lidt på herrens mark, men vidste dog at den højest måtte koste 150 kroner og give både længde og masser af volumen. Jeg er blevet anbefalet Max Factors Masterpiece Max som både mine veninder og min mor bruger. Jeg fulgte dog min mavefornemmelse, der fortalte mig, at den ville klumpe for meget og valgte i stedet deres Experience. Og ved I hvad? I’m happy I did!
Photobucket
Photobucket
For det første så klumper den overhovedet ikke. Billedet herover er børsten når den lige er taget ud – ikke noget med at tørre af på kanten eller fjerne klumper på spidsen. Dejligt!

Photobucket

Herover har jeg kun ét lag på, men plejer at have i hvert fald 2 lag på. Jeg var jo lidt nervøs i morges om det skulle ende i katastrofe, men det synes jeg absolut ikke det gjorde. Kan man være mascara-snob? I så fald er jeg i hvert fald kureret nu. Absolut en værdig arvtager. Altså midlertidigt😉

Skriv et svar

