Brick Wall

Et dagens taget på mit arbejdes lidt ulækre ryger-altan – men hey, det er billeder taget udendørs, mens det er lyst, så det er da lidt af en fremgang på sådan en almindelig torsdag.

Photobucket
Skjorte: See By Chloé, nederdel: Vila, bånd: Tusnelda Bloch, kæde:Ebay, wedges: Rützou

Skjorten fra See By Chloé, havde jeg helt glemt jeg havde, så det var et glædeligt gensyn med lidt blondekant og pufærmer. Den er dog meget kort i snittet, men sammen med en lidt højtaljet nederdel går det fint.

Photobucket

Dagen i dag bød på et spændende arrangement på arbejdet, hvor jeg for første gang stiftede bekendtskab med disse skønheder – og nej, det er ikke sko!

Photobucket

OMG – det er de bedste flødeboller, jeg nogensinde har smagt, og de slår klart både Summerbird og Magasins egne.
Tyk chokoladeskal, marcipanbund og et lækkert, blødt skum – jeg var i himlen.
Men de er sørme også en ordentlig mundfuld, så én var faktisk nok. Men lur mig om de ikke godt kunne indfinde sig herhjemme en dag – sådant ved et rent tilfælde, eller noget.
En anbefaling er i hvert fald givet videre.

Comments
2 Responses to “Brick Wall”
  1. Nana siger:

    Tak for kommentaren, den kan man ikke andet end at blive glad af!!! God weekend.

Skriv et svar

