Shirts

Jeg er slet ikke færdig med min skjorte-mani endnu. Det er absolut ikke blevet bedre efter det for et par dage siden gik op for mig, at jeg sandsynligvis snart skal til at arbejde et sted, hvor hverken Converse eller mine AQO-tees er specielt velkomne. Skjorter og heels må være vejen frem. Så i dag kom denne fine ærmeløse skjorte med hjem. Den er fra Second Female, er lige tilpas gennemsigtig og har samtidig et rigtig fint fald på grund af de små rynkeeffekter ved skuldrene. Rigtig fin med både blazer eller cardigan. Jeg tror vi bliver gode venner.

Photobucket
Photobucket

Da jeg langt fra har fuldendt min samling sidder jeg for tiden tit og skimmer nettet igennem for fine skjorter og bluser og finder især en del fine ting på Asos. Jeg er vildt forelsket i den røde silkeskjorte fra Mardi Jeudi herunder. Men til næsten 1200 kroner bliver det ved drømmen.

Photobucket
Photobucket

Kunne godt forestille mig at det ender med at den midterste herover kommer hjem til mig en gang i marts. Til knap 300 kroner er det absolut heller ikke et dårligt bud.

Skriv et svar

