Happy Birthday to us!!

Photobucket

Bloggen fylder i dag hele 1/2 år – tillykke til os.

Der er sket en masse ting i gennem det halve års tid, som bloggen har bestået –
vi kom på Facebook, en af os flyttede, vi shoppede (mange) sko og skjorter, jakker, kjoler og neglelak i massevis, tog til modeuge, viste garderoben og smykkebeholdningen frem, tog ud at spise, i biografen, på skøjtebanen, savlede over Burberry AW11, sprang ud i skarpe (blok)farver, tog i praktik og trak i business-tøjet og meget mere såvel moderelateret som ganske hverdags-agtigt.

Det tager meget mere af vores tid at blogge, end vi troede, da vi startede, men vi synes heldigvis begge to, at det er tiden værd – og vi håber I også har været glade for at følge med i vores liv på godt og ondt (mest godt heldigvis).
For at fejre dagen har vi derfor en konkurrence til jer med ikke bare én, men to cool præmier.

Den ene præmie er Fallulahs seje album fyldt med dejlig musik og skønne sange.

Photobucket

Den anden præmie er et par fine øreringe fra danske Pilgrims nye forårskollektion.


Photobucket

Og hvad skal I så gøre for at vinde? Jo det er ret simpelt faktisk.
Alle bloggere har jo behov for, fra tid til anden, at kigge sig selv kritisk efter i sømmene – meget apropos dette her indlæg, der omhandlede hvor vigtigt det er som bloggere at fornye sig selv og samtidig søge efter originale og innovative vinkler. Men et er hvad vi tænker om bloggen og dens udvikling, noget andet er hvad I som læsere ønsker eller savner at se mere af.
Skriv en kommentar til indlægget hvor du fortæller, hvad vi skal vise mere af, gøre bedre, eller ændre på, for at blive en bedre blog i fremtiden – altså konstruktiv kritik. Skriv i samme indlæg hvilken præmie, du helst vil vinde – Fallulahs album eller øreringene fra Pilgrim.

Vi trækker lod blandt alle kommentarer onsdag d. 2 marts kl. 21.

Comments
8 Responses to “Happy Birthday to us!!”
  1. Sofie siger:

    Hej! Jge ville bare sige at jeg er ny læser på jeres blog, og jeg har endnu ingen kritik til jeres blog, jeg synes den har lidt af hvert. Det er super godt at i både blogger om tøj, mad osv. Hvis jeg skulle vælge imellem en af de to ting, ville jeg vælge Fallulah cd´en.Tillykke og jeg kan ikke vente med at læse mere fra jer i fremtiden!xxsofiesofie.w.hellesen@hotmail.com

  2. Anonymous siger:

    Det kunne være rigtig rart med en knap der hedder "forside" eller "nyeste indlæg" så man altid kan finde det nyeste i har lagt ud på bloggen. Iøvrigt kunne jeg personligt godt tænke mig flere styling tips. Jeg syntes i giver nogle rigtig gode tips, så mere af det😀 Ellers en rigtig god og flot opbygget blog.Amalie – der helst vil vinde ræve øreringene. (amalievs@hotmail.com)

  3. Louise Leelo siger:

    Jeg kan desværre ikke komme med den store omgang konstruktive kritik, for jeg synes at I laver nogle skønne indlæg, og at I bare skal holde stilen. Så i stedet vil jeg bare sige stort tillykke med dagen.:-) Louise

  4. Frida siger:

    Hej :)Jeg kunne måske godt tænke mig nogle lidt større billeder, gerne med lidt bedre – så outfit'et rigtig kan komme til sin ret :)Skulle jeg vælge mellem præmierne, skulle det helt sikkert være Fallulah CD'en :)Frida

  5. Winnie A siger:

    Hej blog-piger :)Jeg synes, bloggen er ganske fantastisk! Skulle jeg ønske mig mere eller andet, skulle det være nogle flere indlæg om boligindretnings-trends🙂 Kh Winnie, som håber hun vinder øreringene🙂

  6. Kristina siger:

    Hej Lise & NanaTillykke med det første halve år som bloggere :)En af grundene til, at jeg følger jeres blog er de mange forskellige slags indlæg, fordi I er to, og fordi I har hver jeres vinkel på mode osv. Bl.a. fordi I ikke bor i samme by! Men samtidig vil jeg foreslå, at I laver noget, der "forener" jer på bloggen. Et foreslag kunne være, at I en gang imellem begge viser noget specielt fra de byer, I bor i – "Her får man en god kop kaffe i Kbh/Århus", "Her er en sjov kulturel oplevelse i Kbh/Århus". I kan stille hinanden spørgsmål eller lave udfordringer for hinanden. Jeg vil meget gerne have fingrene i Fallulah cd'en :)Mange hilsner fra Kristina (Kristinariget@gmail.com)

  7. Anonymous siger:

    Hej Piger!Jeg vil her benytte lejligheden til at rose Jer for jeres fantastiske blok og de mange spændende indlæg, som I laver🙂 Jeg synes, det er rart, at indlæggene er korte og skrevet i et friskt sprog, så man lige kan læse dem, mens man er på farten.Jeg tænker desuden, at det kunne være en god ide at sætte links ind i jeres indlæg således, at I evt. kan uddybe emnerne i jeres indlæg med relaterede steder på nettet, så man selv kan udforske emnet mere dybdegående, hvis man skulle få lyst. Derudover synes jeg, det er rigtigt godt at I tager billeder af jer selv og de ting I skriver om og oplever. På denne måde gøres indlæggene mere autentiske. I kunne måske overveje at jagte de nye tendenser og fancy tøj ved at se på folk på gaden eller interessante mennesker i støder på, for på den måde at skrive om de ting I allerede skriver om på en ny og anderledes måde. I denne forbindelse kunne I også overveje at lave nogle korte interviews med de personer som I finder, eller ander personer, som har noget interessant at sige om mode, tendenser og andre skønne tips.Jeg håber, at jeg med denne kommentar kan inspirere jer til at udvikle jeres blok, selvom den er ganske udemærket i sig selv.Hvis jeg skulle være så heldig og vinde, ønsker jeg mig øreringene.De bedste hilsnerTina c.tina@live.dk

  8. Liselotte siger:

    Hej begge.Først og fremmest hvor ser du godt ud med dit nye hår.🙂 Jeg synes det er dejligt at i har så mange forskellige ting på bloggen, mode, bolig, jeres hverdag, jeres outfits. Det er skønt at den er så personlig.🙂 – Har ikke noget kritik. Bare i forsætter som i gør nu.Mht. cd og øreringene – er begge præmier fantastiske.// Liselottewww.everyday-couture.com

Skriv et svar

