Little Stars

I går var jeg til hvad der forhåbentlig bliver min sidste jobsamtale i meget lang tid. Jeg har nemlig endelig fået en elevplads, hvor jeg kan få lov til at lege med grafisk design og jeg er ovenud lykkelig. Jeg starter til maj efter jeg har afsluttet mit skoleforløb og hvor jeg dog glæder mig til at gå på arbejde hver dag og lave det jeg elsker allermest.

Aftenen stod på X-Factor og god mad med en veninde, men som altid glemmer jeg midt i alt det sjove at få taget et outfit-billede. Will I ever learn?
Her har jeg derfor igen leget med selvudløser og som I kan se er jeg trukket i en slags amerikansk-inspireret sæt. Det var ikke lige planen, men skæbnen ville det at jeg fik kombineret den røde neglelak med blå skjorte med stjerner. Sådan kan det jo gå😉

Photobucket

Skjorten er købt efter dagens gode job-nyhed og er slet ikke noget jeg normalt ville gå efter. Men den rette sindsstemning gjorde dog at jeg så lidt muligheder i den og så røg den med hjem. Igen, sådan kan det jo gå😉

Skriv et svar

