Hair Cut

Ja forår er jo som bekendt tiden for forandringer. Så da jeg vågnede i morges tænkte jeg at der skulle ske noget. Nej, jeg gad ikke i skole i dag. Som i god gammeldags pjækning. Ved middagstid gik turen derfor mod Frisør Bladt, som jeg har hørt så meget godt om. Her er der ingen tidsbestilling så efter 10 min kom jeg i stolen hos søde Stine, der gav rigtig gode (og ikke mindst ærlige!) råd og vejledning.

Sagen er nemlig den at jeg i Juli 2010 begav mig ud på en farlig færd, som af nogen betegnes som permanentning. Andre kalder det for meant to be hår-katastrofe. Jeg kastede mig dog ud i det alligevel, men her i vinter har jeg virkelig kunne mærke effekterne af sådan en omgang. Mit hår har mildest talt været smadret. Hovedbunden har kløet uafbrudt, mit hår knækkede af og krøllerne sidder efterhånden kun i halvdelen af mit hår. Så nu skulle der altså ske noget.
Hun startede med at klippe alt det skadede hår af og gav mig derefter en hårkur, der skulle reparere skaderne. Derefter kunne jeg mærke at det altså bare ikke var nok, så jeg kastede mig ud i det dersens pandehår. Prøv lige at tale om panik-angst da hun klippede de forreste lokker!
Photobucket
Ja billedet er uskarpt, but you get the picture. Der er stadig lidt bølger i det nederste af mit hår, men det er måneder siden mit hår sidst har været så blødt og skinnende. Jeg er ganske godt tilfreds, selvom man jo virkelig lige skal vænne sig til det. Hvis I synes det er helt forfærdelig, så sig det lige på en pæn måde ik’?
Og så vil jeg lige opmuntre til at deltage i vores konkurrence lige her. Fede præmier (ja, det synes vi da selv…) og chancen for at være med til at forbedre bloggen. Konkurrencen slutter i morgen aften så…go go go!

Comments
5 Responses to “Hair Cut”
  1. J'adore siger:

    Synes det er rigtig flot!🙂

  2. Lise siger:

    Åh tak! Det varmer mit hjerte😀

  3. Susbby siger:

    Jeg synes pandehår klæder dig rigtig godt!😀 Det dre med hår kan skisme være noget svært noget – Det er jo så svært at lave om hvis man ikke er tilfreds .. Og faktisk synes jeg, at bølgerne gør, at det skiller sig lidt ud – hvade jeg elsker😛

  4. frkforsom siger:

    Det ser super godt ud. God beslutning, selvom det var en svær en:-)frkforsom.blogspot.com

  5. Lise siger:

    Hvor er I søde🙂 Tak skal I have.

Skriv et svar

