Style Change

Det bedste ved at have en med-blogger er at man har fundet sig endnu en inspirationskilde og denne gang er det gået udover mine negle. Jeg havde denne lak fra Essie liggende som jeg købte sidste sommer i et vanvids-øjeblik. Måske det var solstik? I hvert fald er den kun kommet på en enkelt gang. Men efter jeg så at Nana har fået fat i den nye forårskollektion med masser fine pastelfarver så kom den altså på igen. Den hedder Lilacism og så piget som noget bliver. And I like it.

Photobucket
Jeg kan faktisk mærke at der er ved at ske et generelt stilskifte. Så længe jeg kan huske har jeg gået i Converse, slidte t-shirts, nitter og masser (!) sort. Over vinteren har jeg dog føjet nogle rimelig tøsede ting til min samling og jeg tror det topper lige nu, med bunkevis af skjortebluser og feminine neglelakke. 20’erne er selvfølgelig der hvor man virkelig finder sin stil og identitet så jeg lader bare tingene ske. Craver jeg blonder næste gang…jamen så må jeg jo have mig nogle blonder. Det er vel det sjove ved mode? At eksperimentere lidt?

Photobucket

Pandehåret gør dog pludselig at jeg føler mig endnu mere tøset, så i dag røg ringen her fra H&M på. Kan ikke huske om jeg nogensinde fik vist jer den da jeg købte den, but here it is. Det guld/sorte look giver lidt modspil til neglelakken og gør at jeg stadig holder lidt fast i mit “gamle jeg”. Så må vi ser hvor jeg ender.

Skriv et svar

