My Weekend

Jeg er virkelig ikke ret meget værd i den her weekend. Var til fødselsdag langt ude på landet i går. Og nej, Jylland er ikke én stor mark. Der er rent faktisk civilisation. Bare ikke lige der hvor jeg befandt mig. Vi kørte i 1½ time uden at støde på andre mennesker, men mødte dog en hare og et par køer. Så stod den ellers på kringle og boller med tandsmør, hvorefter vi gik lang tur gennem mudder og marker. Oh what a day!

Den lange gåtur har så resulteret i at jeg ligger under dynen og er syg i dag. Er helt og aldeles tømt for kræfter. Snot og kleenex i lange baner. Skal tage mig sammen til at tage turen fra Randers til Århus om en times tid. Giv mig styrke.
Har brugt morgenen på at sætte det sidste touch på min tatovering jeg forhåbentlig snart skal have lavet. Vil ikke vise jer den endelige endnu, for man ved jo aldrig om jeg laver lidt ændringer. Jeg vil dog gerne give jer lidt af den inspiration jeg har brugt.

Photobucket

Vær sød at nyde vejret når nu jeg ikke kan. Ville elske at sidde langs Åen og spise bacon (uhm, bacon) men det må vente til jeg igen kan holde mig oprejst. Fortsat god søndag.

Skriv et svar

