Perfume in a Stick

Ugens anbefaling – og det endda lige på falderebet.

Photobucket

For et års tid siden fik jeg min første parfumestick i gave, og jeg blev så glad for den, at jeg siden har fulgt op med endnu en, samt givet tippet videre til min søster og mine veninder. Og I skal da heller ikke snydes!

Parfumen er i modsætning til de klassiske vi kender, i en fast form, og de kommer i den fineste lille æske/beholder med pænt, pænt print udenpå, der givet et feminint touch til badeværelseshylden (og det er nu engang også vigtigt).

Parfumen er altså ikke flydende, men ligner en lille læbepomade eller læbestift, som du kan duppe på halsen, håndled, og hvor du ellers normalt bruger parfume.
De små sticks er uden alkohol, parabener og kunstig farve og er altså blidere for huden – der er dog mineralske olier i. Det bedste er, at de ikke fylder i tasken, og de kan med lethed være i en clutch – og så slipper du for at slæbe en tung, 50 ml glasflaske med til fest.

Jeg har Tamara Charleston, som er en lidt anderledes duft baseret på bl.a. mandarin og ylang-noter, og ‘Amoureuse’ in love, som er en klassisk rosenduft – begge fra mærket Crazylibellule and the Poppies (meget mærkeligt navn). Det cool er, at du kan skabe dine egne dufte, ved at blande et par forskellige sticks.

De fine sticks kan fås i bl.a. Illum, Magasin og hos Greenskin.dk – de koster 125 kr, hvilket jeg synes er vældig fair. Jeg bruger mine et par gange om ugen, og de er endnu ikke brugt op.

(Der har været en del indlæg omkring affiliatelinks og reklame på andre blogs, så vil lige gøre opmærksom på, at dette ikke er et sponsoreret indlæg, men blot et tip til jer læsere. Lise og jeg skal selvfølgelig nok gøre opmærksom på det, hvis det nogensinde bliver aktuelt med “betalte” links)

Skriv et svar

