Leo Clutch

Ligger stadig i min seng og raller. Eller raller er måske så meget sagt, men det lyder i hvert fald ikke som om mine medmennesker forstår en dyt af hvad jeg siger. Har ondt i halsen, ondt i hovedet, min hud gør niller-naller (kender I det?) og så råber room mate: “Er du okaaay!?”, hver gang jeg hoster mine lunger op. Ja, I skal have ondt af mig og det kan kun gå for langsomt.

Ej, pointen med det her indlæg var at vise jer min nye leo-clutch jeg fandt i Monki i sidste uge. Love it. Den hedder Miracle (jah, de slår store brød op) og jeg fandt min i Guldsmedegade i Århus, hvor det var den sidste i butikken. Super fin, er hvad den er. Kan lige rumme de vigtigste kort, telefon og en læbepomade – og ikke en døjt mere. Hvilket passer mig glimragende.

Photobucket

Skriv et svar

