Home DIY

Når jeg til maj flytter hjem til min kæreste i Randers igen, har jeg tænkt mig at give vores lejlighed en overhaling. For guds skyld ikke flere IKEA-møbler! I min inspirationsmappe har jeg derfor gemt en del billeder af gør-det-selv projekter jeg har tænkt på at kaste mig ud i.

Photobucket

En super god idé at male en permanent kalender på væggen med tavlemaling. Perfekt til et arbejdsværelse eller køkken-alrummet, hvis man da har vægplads til det. Hos os ville det være perfekt i entréen til lige at huske på det vigtigste inden man skal ud af døren.

Photobucket

Giv en væg en fed mosaik-agtig effekt med spejlstykker. En meget dominerende dekoration jeg virkelig tvivler på ville fungere hos os. Det er dog virkelig fedt, men man skal have meget store overflader før det ser ordentlig ud.

Photobucket

Det eneste projekt jeg har fået min kæreste med på er denne boghylde af rør. Synes det bringer noget råt og specielt ind i vores ellers meget sort/hvide/grå stuer. Min kæreste har allerede været i Bauhaus og kigge lidt på rør (lad dog barnet!) og skruer. Tænker på måske at ligge den på langs så den istedet for at være høj (så kattene kan hoppe derop) skal være længere så der er plads til flere bøger.

Photobucket

Min drømmeprojekt er dette fine tøjstativ. Har overhovedet ikke plads til det i vores mikroskopiske soveværelse, men den dag jeg får et walk-in (og det gør jeg!) står det øverst på listen. Tænker dog at finde en lidt “vildere” gren med flere små grene til smykker og accessories.

Photobucket

Sidste projekt er bestemt også det nemmeste. En printer og en håndfuld citater er alt hvad man skal bruge. Meget udtryksfuldt og lidt anderledes end den traditionelle billedvæg.

Har I gang i nogle fede projekter? Lad endelig høre og smid gerne et link🙂
Comments
3 Responses to “Home DIY”
  1. Vanessa siger:

    Det er da en super fed ide, den der til bøger!

  2. Hvor er det nogle gode idéer! Helt vidlt! Elsker idéen med en gren som tøjstativ!God blog! :)/Cæcilie Sofiewww.somethingsalt.blogspot.com

  3. Lise siger:

    Ja glæder mig også til at få det ført ud i livet. Tror det bliver rigtig fedt!Og tusind tak Cæcilie🙂

Skriv et svar

