Zara March

Jeg har endnu til gode at bestille noget fra Zaras webshop, men er sikker på at et par af disse ting herunder nok skal få mig i fælden.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg er helt vild med at Zara har kreeret nogle vanvittig smukke items i de fineste og kraftigste farver, men ikke helt kører med på color block-bølgen. Jeg bliver hurtigt træt af at kigge på så markante farver sat sammen. Nej, så hellere løsningen her med et enkelt item, der virkelig skiller sig ud. Jeg synes det gør et outfit langt mere interessant. Især de grønne bukser fangede min opmærksomhed, men jeg er ikke sikker på at grøn lige er min farve. Jeg ved de også vil være at finde i en klar blå farve, så til 279 tror jeg godt jeg vil prøve det af. Har I fået købt noget I deres webshop? Erfaringer modtages med kyshånd!

Skriv et svar

