Last Friday

Jeg har måtte undvære mit kamera de sidste par dage, da min ven, som jeg jo egentlig har lånt det af, skulle bruge det. Puha, blev helt slået ud – en blogger er jo ingenting uden sit kamera.
Og de almindelige digitalkameraer tæller altså ikke – kvaliteten er bare ikke god nok, når man først har prøvet et spejlrefleks.

Men i aften skal jeg ud og låne et kamera fra en sød og hjælpsom pige, og så er der igen nogenlunde skarpe billeder (et spejlrefleks er nemlig ingen garanti, her handler det om fotograf-evnerne).

Imens vi venter (hø hø), kan I få et par billeder af mit outfit fra i fredags, som jeg aldrig fik vist. Og så er det jo netop også perfekt at have en god medblogger; )

Photobucket

Photobucket

Skriv et svar

