Green is Good

Sikke en herlig forårsweekend, hvor man virkelig kunne mærke, at det er blevet lunere i vejret – og fuglesang og små, gule erantis’er hjælper gevaldigt på humøret (sorry for mit lalleglade væsen – håber I er bare en lille smule med mig).

I anledningen af forårets komme hoppede jeg i et grønt outfit, da jeg i dag skulle til familiefødselsdag – her i blandt min fine armyjakke, der blev luftet for første gang.

Min kæreste snuppede et par billeder af mit outfit foran kirkegården – det er sørme fantastisk at have et kamera i nærheden igen, og når det tilmed er den nyeste model fra Nikon, D3100, jamen så kan det da kun gå godt ; )

Photobucket
Jakke: H&M, jeans: Gina Tricot, støvler: Ebay

Photobucket

Jeg overvejer at bruge jakken til et DIY projekt – og måske sætte nitter eller pailletter på.
Har I tips og tricks må I endelig skrive en kommentar.

For at blive i det grønne tema vil jeg lige vise jer det smukke tørklæde, som min mor fik i fødselsgave (Ikke af mig, det ville være pral, ha ha).

Tørklædet er fra Becksöndergaard og er utrolig lækkert i kvaliteten, og så er printet bare fantastisk. Farvekombinationen er også perfekt såvel nu til foråret som til efteråret – f.eks. har Bruuns Bazar vist en del styles i netop den fine grønne farve.
Jeg ved desværre ikke hvor tørklædet er købt, men jeg vil prøve at opsnuse det til jer.

Photobucket

Photobucket

Comments
5 Responses to “Green is Good”
  1. Helle siger:

    Enig…det er virkelig et fint tørklæde

  2. Nana siger:

    Ja det er så smukt – og jeg kan allerede se for mig, hvordan det vil opgradere alle mine outfits, ha ha. Godt jeg endnu ikke ved, hvor man kan købe det.

  3. J'adore siger:

    Sikke et fint tørklæde🙂

  4. Vanessa siger:

    Ej hvor lækkert, et Nikon D3100, overvejer at købe et!

  5. Nana siger:

    J'adore: Ja, er også helt forelsket i farverne.Vanessa: Det er simpelthen fantastisk og super enkelt at bruge – gid det var mit eget, suk.

Skriv et svar

