I See Red!

Hvis I endnu ikke har opdaget det, så er der rødt overalt i disse dage!

Og jeg tænker ikke på politik men derimod på røde bukser – de er her, der og alle vegne, så nu får jeg helt lyst til at være med på den røde bølge. Se selv hvordan Acie worker de røde jeans fra H&M lige her.

Hos The Sartorialist er der også en masse inspiration at finde, hvis du tør kaste dig ud i et par røde stænger – se fx denne smukke kvinde, der på bedste vis kombinerer de røde bukser med sandfarvet og brunt tilbehør samt store solbriller.

At hun så ydermere smider en gang grøn og lilla oveni, ja det er bare modigt. Jeg ville personligt nok holde mig til nude og brunlige toner samt selvfølgelig navy.

Photobucket

De bukser som frøken Acie fremviser, kan lige nu findes på H&M’s webshop – jeg har sammensat en lille collage for at vise, hvordan jeg ville style dem.
Som en ekstra “service” har jeg vedlagt links til alle de fine styles – men her er ingen affilliate-links involveret. Så er det på plads.

Til slut er der ikke andet at sige end: Join the red move!

Photobucket
Top: Topshop.com, taske: Asos.com, pumps: Zara.com, blazer: Topshop.com

Skriv et svar

