Pop It Up

Efter små to måneder i praktik er jeg ved at have fundet mig godt til rette i en verden af sorte, pæne bukser, lædersko, hvide skjorter, pencilskirts og høje hæle.

Jeg har da også selv fundet en fin (og gylden?) middelvej, og mikser gerne smalle nederdele og sorte haremsbukser eller herrebukser med cardiganer, silketoppe og tynd strik. Men der skal være noget, der skiller outfittet ud, og gengiver mig og min personlighed – ofte i form af et tørklæde, et par heels, smykker eller en kraftig farve.

Mandagens outfit bestående af nederdel fra Vila (igen igen, men de er og bliver de bedste), top fra H&M og cardigan med leopletter fra Sonia Rykiel blev derfor krydret med min blommefarvede og oversize clutch fra Monki.

Photobucket

Photobucket

Du kan snildt bruge en clutch til hverdag – vælg bare en oversize model, så du kan få plads til alle sagerne. Har du cykelkurv eller lad på cyklen er det bare at svinge den op og komme af sted til studie, job og sjove aftaler.

American Apparel har lige nu et godt bud på den ultimative hverdagsclutch – stor og med masser af plads, i det blødeste skind, og så fås den i mange fine farver – såvel klassiske som de mere vovede. Find cluthen lige her.

Photobucket

Comments
2 Responses to “Pop It Up”
  1. Anonymous siger:

    Hey Nana – tak for tippet! Jeg tror faktisk jeg vil bestille denne taske i farven tan – den er jo super fin…og en god pris😉

  2. Nana siger:

    Hej Anonym, det var da så lidt. Skulle jeg vælge ville jeg helt sikkert også snuppe tan – den er klassisk og vil passe til det meste.Tilykke med købet; )

Skriv et svar

