Stativ Stakit Kasket

Se hvad jeg har købt!

Photobucket

For nu kan det være nok. Jeg glemmer altid mit kamera og når man bor alene på et 10 kvm meter stort værelse så er det altså ikke specielt nemt at lege med selvudløser. Så nu har jeg købt mig dette stativ så jeg få taget nogle dagens lidt oftere. Jeg legede ægte jyde og pruttede lidt om prisen så jeg fik det til 229 hvor deres normale pris var 349. Lidt har jeg da lært af min far🙂

Photobucket

Blusen herover er ny, købt i H&M og passer perfekt til min røde blazer med samme farve for. Blazeren er gået hen og blevet min garderobe-favorit, sammen med min leo clutch fra Monki. De er begge små-dominerende så der skal ikke så meget andet til før det bare fungerer.

Photobucket

Nu vil jeg nyde resten af min fridag indtil i aften hvor den står på lidt træning. Fortsat god lille-fredag🙂
Comments
4 Responses to “Stativ Stakit Kasket”
  1. Guapizimo siger:

    God pris du fik det til! Jeg har også et stativ til mit kamera og er simpelthen SÅ glad for det!

  2. Lise siger:

    Jep! Det gør det bare SÅ meget nemmere🙂

  3. Vanessa siger:

    Fed blazer!🙂 Hvor er den fra?

  4. Lise siger:

    Tak🙂 Den er fra H&M Trend og købt i efteråret.

Skriv et svar

