Dagens Krumbøjede

Er fuldstændig smadret efter 3 timers intensiv træning i aftes. Hvem var det fik den vanvittige idé at snuppe Zumba, Step og boksning lige efter hinanden? Nå ja, mig! Dumt, dumt, dumt…

Har aldrig haft så ondt i ryggen, hvilket nok forklarer min meget pukkelryggede stilling nedenfor.

Photobucket

Jeg er efterhånden begyndt at skovle tøj, sko og smykker sammen til min stand på Kup! d. 5. april, og en af tingene jeg ikke helt kunne tage en beslutning om, er denne ring fra Gina Tricot. Kan ikke helt bestemme mig for, om den er virkelig grim eller virkelig fed? Den må komme i måske-bunken…
Photobucket
Resten af min dag vil bl.a. gå med et besøg i Ridehuset her i Århus. Her holdes der nemlig marked med både nyt og genbrug. Vil du gerne se hvem der udstiller, kan du tage et kig her. Det er vist et nyt koncept, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente. Men med gratis entré siger man da ikke nej. Fortsat god fredag derude!

Photobucket

Skriv et svar

