Out for Ice

Jeg fik lokket min kæreste til at give en is her til eftermiddag, inden han smuttede ind til bold i Parken – og hvilken is, mhmmm, elsker Paradis især med Belgisk chokoladekrymmel på toppen!

Photobucket

Vi snuppede efterfølgende et par outfitbilleder i Fælledparken i dagens sidste solstråler – der til gengæld har forsøgt at indtage hele mit ansigt, så undskyld for en næsten usynlig mig med briller og sol i hele hovedet.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Jakke: Sonia By Sonia Rykiel, jeans: Mango, wedges: Minimarket, tørklæde: Custommade, taske: Sonia Rykiel, solbriller: Tom Ford

Det var årets første luftning af Sonia Rykiel jakken, og det var bare dejligt igen at kunne hoppe i den og mine Minimarket wedges, der jo ikke ligefrem går til mine mere businessprægede outfits på arbejdet.

Lige nu står den på afslapning og Gossip Girl, men snart skal jeg i køkkenet og lave mad der forhåbentlig kan gøre enhver mormor stolt – nemlig god gammeldags kylling, med aspargeskartofler og agukesalat. Herlig søndagsmad som afslutning på ugen, num!

God søndag derude.

Comments
3 Responses to “Out for Ice”
  1. Guapizimo siger:

    Uhm lækre is! Og så er jeg helt vild med din SR jakke, jeg er selv på jagt efter en sort Trench coat og din er da fantastisk!!

  2. Virkelig fedt outfit!

  3. Nana siger:

    Tak piger!Elsker også den jakke, det er et af mine bedste køb til dato, da den har lidt anderledes detaljer i forhold til en helt klassisk sort trench.

Skriv et svar

