Rollergirl

Der er nu intet som en solid morgenmad, når man kommer hjem fra træning – så kan man jo altid skippe frokosten; ) Synes også det må være på tide at spejlægget får en revival, for det smager jo skønt til rugbrød og måske et par rødbeder eller tre?

Photobucket

I gætter aldrig hvad jeg lavede i går – jeg var da simpelthen ude at stå på rulleskøjter, very 1999 right?

Sidst jeg var på besøg hos mine forældre spurgte min mor nemlig, om jeg ville have de gamle rulleskøjter med hjem – jeg elskede at rulle som barn, så hvorfor ikke.
I går var jeg så ude for at lufte de lilla basser – de er nemlig rimelig pangfarvede og vagte helt sikkert opsigt her på Østerbro. Men det var virkelig sjovt, og man glemmer faktisk helt, at man dyrker motion, når man sådan triller afsted.

Nu går jeg så og overvejer, om jeg skal investere i et par lidt mere seriøse rulleskøjter i en bedre kvalitet – hele sommeren kan man nemlig deltage i Friday Night Skate Copenhagen, der er ture på ca. 20 km rundt i hele København. Tror det kunne være super sjovt og udfordrende at deltage, men det kræver jo, at udstyret er i orden.

Problemet er, at rulleskøjter ikke er kønne, snarere tværtimod.
Jeg har dog fundet et par sorte, der måske lige kan gå an – de er endda påført Støt Brysterne logoet, det er da lidt fint. De koster 1.199 kr og kan købes her.

Photobucket

Skal det være lidt mere vildt og piget, kan man jo gå all in med disse side-by-side skøjter i bedste disko-stil. De koster 499 og findes her.

Photobucket

Comments
One Response to “Rollergirl”
  1. Anonymous siger:

    Er det sværere at køre på side by side rulleskøjter end at køre på de normale inliners?

Skriv et svar

