Silver Threads

Så kom foråret tilbage til Århus – dejligt! Jeg er lige kommet hjem fra opgaveskrivning og en smule shopping. Lige om lidt står den på træning og forberedelse til fremlæggelse i morgen (åh glæden ved ungdomsuddannelser!)

Photobucket
Jeg har her prøvet at gøre min mandag lidt mindre kedelig med min glimmer-cardigan fra Vila. Har egentlig mere lyst til at springe i en masse farver, men i morges var humøret kun til dette desværre. Det må jeg lave om på i morgen, med mit nye køb fra Topshop.

Og…hvis I ikke allerede har hørt det utallige andre steder, så tag et smut forbi Netto hvis du mangler et sted at opbevare dine smykker. De har nemlig igen fået et parti af disse akryl-fætre hjem. Jeg er glad for begge mine som holder fint styr på mine smykker og mit makeup. De bliver vist revet væk hurtigt, men jeg har set de stadig har en smule her i Århus (Thorvaldsensgade) og i Randers. Så skynd dig!

Photobucket

Skriv et svar

