6 Pairs I would Love to Own

Når det kommer til sko er jeg nok som de fleste piger – fuldstændig forgabt og fortabt i den fortryllende verden af tårnhøje stilleter, chunky pumps, små fine ballerinaer, luftige sandaler og fænomenale platform-heels.

Jeg E-L-S-K-E-R sko og kan kigge på dem i timevis hos Net-a-porter.com – eller mine egne fine inde i skabet. Og jeg har faktisk en del smukke eksemplarer selv, jeg er bare rigtig dårlig til at bruge dem – for der må jo så nødig ske noget med skobasserne! Men jeg tror jeg må hive mig selv op i kraven og sparke foråret lidt ind med de mange fede par, der bare venter på at se lyset fra skokassernes mørke – ej ok, nu går jeg måske også lidt over gevind af bare iver.

I hvert fald skal jeg forsøge at få dem brugt lidt mere, end jeg gør nu. Lysten til smukke sko er der i hvert fald, efter jeg har fandt disse 6 vidunderlige eksemplarer. Kodeorderne for mig lige nu må være chunky, platform og ekstravagance – det er i hvert fald nøgleord, der fint passer på hver og en af disse herligheder. Savl!

Photobucket
Oppefra og ned: Diane Von Furstenberg, Chistian Louboutin, Alexander Wang, Yves Saint Laurant, Alexander McQueen og Brian Atwood

Skriv et svar

