Glamour Shoes

Jeg må jo hellere leve op til mit indlæg i går, og derfor fandt jeg en skammel frem i morges og kravlede op til mit skolager – ja det er det vel næsten, der er i hvert fald bunker af skokasser.
Og frem kom disse fantastiske ruskindsflats med en kæmpe transparant sten fortil – næsten en lille prinsessesko til voksne!

Photobucket

Skoene er mit allerførste par fra Marc Jacobs, og jeg købte dem lige efter, at min kæreste og jeg flyttede til København for snart 5 år siden. Så der er da lidt minder forbundet med dem – jeg husker i hvert fald tydeligt, at jeg sagde til ekspedienten: Dem tar’ jeg!

Siden er de aldrig komme på – kun kigget på rigtig mange gange, hvorefter de er blevet lagt tilbage i æsken. Jeg ved det sikkert lyder mærkeligt for mange af jer, og jeg kan heller ikke rigtig forklare hvorfor, men jeg har tit lidt svært ved at få mine fine og dyre køb på.
Er bange for der sker noget med dem, tror jeg.

Og det går jo slet ikke, at der skal ligge smuksakker som disse i en æske – så det var herligt at finde dem frem og mærke, at de stadig passer, både til min fod og min stil.
Glæder mig faktisk allerede til næste gang de skal på – jeg tænker vi sammen går en dejlig sommer i møde; )

Photobucket

Photobucket

I dag blev skoene sat til en skindkjole fra BZR – en fin opgradering af en enkel kjole.

Photobucket

Comments
3 Responses to “Glamour Shoes”
  1. Chau siger:

    Hej,Følelsen du beskriver kender jeg også godt. Jeg har et par røde i velour med en lille hat på også fra Marc Jacobs. Et par sko jeg fik af manden og dem nænner jeg næsten heller ikke at bruge. De er som et kunstværk. Jeg tror de er fra samme serie som dine flats, for mine er også med runde snuder og guld indvendig./Chauhttp://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

  2. Guapizimo siger:

    De er også rigtig smukke, jeg håber du får brugt dem rigtig meget nu hvor vejret bliver bedre. Og som du selv viser, er de rigtig godt til at pifte et sort outfit op!🙂

  3. Nana siger:

    Chau: Er glad for at du kender følelsen, for man føler sig altså lidt dum, når man ikke nænner ar bruge de fine sager. De røde lyder da virkelig smukke, har du et billede af dem på bloggen, jeg kan se?Guapizimo: Jeg er helt overbevist om, at de skal bruges lidt mere, for ja der skal ikke meget til, så er outfittet piftet op, dejlig nemt. Nu skal jeg så bare turde tage dem på udenfor og ikke kun indenfor på arb ; )

Skriv et svar

