God Appetit

En af de ting jeg savner allermest ved at bo med min kæreste, er at lave mad sammen om aftenen. Når jeg er alene gider jeg ikke gøre det store ud af det og det ender mest med lidt grov fettuccine med pesto og lidt salat. Har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har tilberedt det efterhånden. For nogle uger siden fik Netto et parti små kogebøger hjem til kun en 10’er stykket. Jeg fik i første omgang 2 med hjem, nemlig om pasta-retter og salater. I går måtte jeg dog bøje mig i støvet, da min chokoladetrang blev for stor til at modstå bogen om muffins.

Photobucket

Der er en 20-25 opskrifter i hver bog, som indeholder nemme retter, de fleste til 4 personer så man snildt kan invitere veninderne over uden at skulle bryde hovedet med hovedregning i farten. Ja, det er sådan noget der kan stresse mig hvis jeg står med det ene ben på badeværelset, det andet i klædeskabet og hovedet i køkkenet.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Nemt, overskueligt og ikke for mange sære ingredienser jeg behøver google for at vide hvad er. Win!
Jeg elsker spinat så den øverste opskrift med Tortellini bliver nok snart afprøvet. Vil da heller ikke afvise at jeg kaster mig over opskriften med chokolademuffins. 3 slags chokolade siger du? Jo tak!
Comments
2 Responses to “God Appetit”
  1. Guapizimo siger:

    Uh de bøger har jeg også engang købt i Netto, de er små, billige og praktiske🙂

  2. Lise siger:

    Rigtig smart! Og der er nogle super gode småkage-opskrifter i den ene. Mums!

Skriv et svar

