Nature Strikes Back

Da Lise og jeg afholdt vores seneste konkurrence, bad vi jer bl.a. fortælle, hvad I vil se mere af her på bloggen i fremtiden. Et af ønskerne var flere boligindlæg, og den idé er både Lise og jeg helt med på, da vi begge interesserer os for boligindretning og design.

Denne uges boliginspiration får I her med et lille kig ind i et vældig inspirerende hjem fyldt med naturligt træ, organiske former, lyse toner og enkle, minimalistiske møbler kombineret med fantastiske objekter som eks. den flotte, store lampe, der ligner noget fra et fotostudie.
Uh, den måtte gerne flytte ind herhjemme.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jeg har længe ønsket mig en glaskuppel til at fremvise og eksponere mine fineste og sjoveste små sager – og nu hvor jeg ser denne med lys træbund, får jeg bare endnu mere lyst til at eje den – er der monstro nogen af jer derude, der ved, hvor man kan få fingre i en klaskuppel med bund til en ok pris?

Photobucket
Alle billeder fra apartmenttheraphy.com

Smukt billede med den gigantiske lysekrone, der virkelig giver rummet et løft – det bliver dog nok en tand for voldsomt til vores lejlighed. Til gengæld forstår amerikanerne virkelig at gøre noget ud af deres soveværelse og i særdeleshed deres seng – det kunne vi danskere godt lære lidt af.

Comments
2 Responses to “Nature Strikes Back”
  1. Winnie siger:

    Hvis der var en like-knap på bloggen, havde jeg trykket på den nu🙂

  2. Nana siger:

    Sejt Winnie – husk du altid kan 'like' vores indlæg på Facebook, hvis du lyster;)

Skriv et svar

