Oldie but Goodie

Jeg bliver lige lidt i boligkategorien – det håber jeg er ok med jer.

Jeg vil nemlig vise jeg et af de designobjekter, som jeg går og drømmer om til mig bolig.
Jeg ved allerede, hvor den skal stå i min stue – men hey, jeg er nok omkring de 50, før end jeg får råd til at investere i den fine, fine stol. Det er nemlig ingen ringere end Wegners Bamsestol, tegnet i 1950, der er på min ønskeliste.

Photobucket

Jeg er helt vild med den høje ryg, polstringen og de fremstrakte armlæn, og så er stolen en klassiker, der passer fint sammen med både moderne og traditionelle møbler. Jeg ville peppe den lidt op med By Nords fantastiske puder – f.eks. disse to med hhv. et får og en smuk, blå tidsel.

Photobucket

Uhh, de puder er simpelthen så fine – om end de er blevet hypet en del i boligbladene.
Deres sengetøj er også rigtig lækkert, og det smukke dyre- og naturprint formår virkelig at live boligen op. Meeen, jeg er ikke helt fan af priserne – puderne koster hhv. 599,- og 699,- og sengetøj fås fra 799. Find det hele her.

Skriv et svar

