Countryside

I får lige en spand billeder fra dagens tur på landet – utroligt hvor meget skarpere og flottere ens billeder bliver udendørs, det er jo helt vildt sammenlignet med sådan et halvmørkt lejlighedsfoto.
Måske jeg skulle til at stå lidt tidligere op, så jeg kan nå solens første stråler, men hmm, det bliver lidt af en udfordring, da jeg har et stort sovehjerte; )

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Jakke: H&M, jeans: Gina Tricot, støvler: H&M, tørklæde: Sonia By Sonia Rykiel, taske: See By Chloé

Var hoppet i armyjakken (og en ordentlig cardigan indenunder grundet kulden) og havde tilsat forårspasteller – min lille fine See By Chloé taske med en meget anvendelig lang skulderrem, og et Sonia By Sonia Rykiel tørklæde med pæne striber. Tørklædet var faktisk endnu et af mine ‘jeg har aldrig fået det på’-køb, men til mit forsvar skal det siges, at jeg gemte det med vilje for at have lidt nyt i skabet dette forår. Dejligt!

I morgen står den bla. på “deltagelse” i Copenhagen Restaurant Week, hvor kæresten og jeg skal nyde lidt god mad. Jeg fortæller mere om konceptet i morgen, men det kan kun blive en god måde at afslutte søndagen på.

Håber I nyder lørdagen – jeg er rimelig træt nu efter alt den friske luft, så mon ikke jeg springer på mit nye Eurowoman. God lørdag derude!

Skriv et svar

