DIY Shelf

Ja, jeg viste jo en del gør-det-selv projekter for nogle uger siden. Nu har jeg fundet et mere, som der dog slet ikke er plads til i min lejlighed. Idéen er egentlig Dawn’s og hun har shoppen her på Etsy, men holder desværre til i USA.

Photobucket
Den er ellers simpel. Find en gammel skænk, sofabord eller skuffedarie og skær alt fra bortset fra forsiden. Mal den i en fin farve og hæng det på væggen som en hylde eller bare som vægkunst.

Photobucket
Photobucket

Kunne lige forestille mig det på en stor bar hvid væg. Super sjov idé, der virkelig liver rummet op. Tror dog mest jeg ville gå efter lave borde, som det lyserøde og bruge det til nipsting. Hvad siger I…er det for meget?

Skriv et svar

