Goya for Goya

I kan tro foråret klæder Århus. Er lige kommet hjem fra shopping/hygge/smoothie-drikning og kunne for første gang gå rundt med åben jakke og uden vanter. Og jeg er ellers typen, der kan fryse i 30 graders varme. Photobucket

Jeans, college-tee fra Bik Bok, tørklæde fra Asos og min nye navy blazer fra H&M. Dejligt, trygt og afslappende.

Bagved til højre kan I nok skimte min elskede kjole fra Stine Goya. Den er dog pakket godt ned, for den ryger nu videre til en ny ejer. Jeg må simpelthen indse, at jeg ikke får brugt den nok. Og sådan en smuk sag skal da bruges, skal den ikke? Istedet vil jeg gøre mig nogle lidt mere brugbare køb for pengene. Det første er denne fine t-shirt, som også er fra Stine Goya. Den har en sublim pasform og printet af Helle Mardahl er skønt.

Photobucket

Jeg købte den hos Støy Munkholm, hvor jeg har gramset på den flere gange. Nu måtte den altså med hjem. Er du selv fristet så kan den også købes her hos Youheshe.com. Ih jeg glæder mig til at få den på!

Skriv et svar

