Custom House

Bedre sent end aldrig – her kommer dagens outfit fra i søndags, hvor jeg havde inviteret kæresten på middag. Vi var en tur på Custom House, der har den smukkeste placering tæt på Skuespilhuset og Operaen og en lækker indretning indendøre holdt i mørke nuancer, træ og læder og med cool lamper på væggene.

Custom House er en af de mange restauranter, der er med i CPH Restaurant Week – en hel uge hvor du kan spise to retter til kun 150 kr. Et virkelig fedt koncept, som jeg bestemt håber vender tilbage en anden gang, for som studerende er det ikke altid muligt at vælge de mere eksklusive restauranter, når sulten rammer. Men det er og bliver en fantastisk oplevelse, såvel maden som hele lokationen. CPH Restaurant Week slutter på fredag – du kan bestille bord lige her.

Photobucket Photobucket

Som I kan se var der virkelig vind i håret i søndags – jeg var hoppet i min By Zoé blazer med guldpalietter, jenas fra Gina Tricot og mine megahøje støvler fra Nelly.com, som jeg købte i februar. Elsker støvlerne chunky look, den lyse hæl og den synligt, afgrænsede snude. Men jeg bliver så også lige 14 cm. højere, så det kræver lidt ekstra koordination at skulle cykle. Til gengæld er de overraskende gode at gå i.

Photobucket

Jeg snuppede også lige et billede af operaen, der tog sig så pænt ud i aftenlyset.

Photobucket

Comments
3 Responses to “Custom House”
  1. frkforsom siger:

    Det er virkelig et lækkert outfit. Total gennemført lækkert:-)frkforsom.blogspot.com

  2. Vanessa siger:

    Det er da den fedeste blazer!

  3. Nana siger:

    frkforsom: Tusind tak, det er virkelig dejligt at høre.Vanessa: Tak, jeg er også ret så vild med den – men det er jo ikke ligefrem en hverdagsblazer;-)

Skriv et svar

