18 Hangers

Puha jeg synes jeg har travlt for tiden. Der er en uge til min eksamensperiode begynder og selvom det ikke er vildt udfordrende med fag på E og D-niveau så kræver det alligevel en del tid. Kan godt mærke at jeg glæder mig mere og mere til maj hvor jeg starter på mit nye job. Glæder mig til at gå på arbejde, være kreativ og udfordre mig selv hver dag. Nå ja, og pengene. Glæder mig rigtig meget til pengene.

På tirsdag tjener jeg dog lidt flere på det tøjloppemarked hvor jeg har en stand. Jeg har sorteret mine smykker og der er en hel del der ryger ud. Nu er tiden så kommet til tøjet – og i guder hvor har jeg altså meget jeg aldrig bruger!
Jeg har kun sorteret i det tøj jeg har her i Århus og i weekenden kommer så turen til mit tøj, mine sko og resten af mine smykker i Randers. Sikke en opgave. Efter dagens sortering ser mit tøjstativ sådan her ud.
Photobucket
Photobucket
18 bøjler er alt hvad min garderobe består af nu. Altså borset fra det jeg har på nu – som i øvrigt ikke er noget at prale af. Og 2 par jeans som ikke hænger på bøjler.
Planen er at opgradere min garderobe med lidt dyrere items i lidt højere kvalitet. H&M, Monki, Gina Tricot og Vero Moda er bandlyst den næste måned. Så må vi se hvor lang tid jeg kan overholde det😉

Skriv et svar

