Girl Stuff

Jeg er virkelig bagud med at fremvise mine køb – og det endda på trods af, at der ikke har været særlig mange af dem her i denne sæson. Men her får I et lille sneak peak på et par sager, jeg snuppede i sidste måned – småt men godt og til en vældig god pris.

Clutch’en får I snart at se sammen med et outfit – den er i butikkerne lige nu og findes i mange forskellige prints bl.a. leo. Neglelakkerne er i miniformat og er også fra H&M – har afprøvet den lilla, og den er super fin og faktisk utrolig holdbar på trods af prisen. Mener 4 stk koster 39.95.

Photobucket Photobucket

I aften står den på surpricearrangement med min kæreste – jeg ved vi skal på Madklubben, men ellers ved jeg ikke, hvad aftenen står på. Spændende, spændende.

God fredag

Skriv et svar

