Lacey

Dagens fra i torsdags – her med den sommerlige forårsclutch, jeg viste den anden dag, og som virkelig giver liv og lys til de grå og sorte toner. Blondeblusen er ny og fra H&M – den er super let at style på trods af sin cropped facon.

Jeg kan allerede se for mig, hvordan den skal matches til alt fra jeans, shorts og måske endda over en kjole? Købte den i hvid også, da prisen er rigtig god, og så kan jeg hoppe lidt med på den hvide trend til sommer. Den er fra H&Ms Divided-linje og er købt i butikken ved Kultorvet, der har en masse fede sager og ikke er så menneskefyldt som de øvrige H&M butikker i indre by.

Photobucket Top: H&M, nederdel: Vila, wedges: Rützou, taske: H&M

Photobucket

Comments
3 Responses to “Lacey”
  1. Maria siger:

    Ihh hvor er den pæn, den top🙂 Lækkert stylet. Den må jeg helt sikkert på udkig efter!God søndag./Maria

  2. Doktor S siger:

    Ednu engang vil jeg lige udtrykke min misundelse over dine billeder: Ihhhhh!😀

  3. Nana siger:

    Maria: Tusind tak – kan også mærke det er en vinder. Længe leve H&M ; )Doktor S: Tak – jeg går ud fra det er billederne i rammerne ; )?? De er jo heldivis relativt lette at efterligne og det til en god pris – bare prøv de mange plakatshops på nettet.

Skriv et svar

