Long Days

Puha, det har været et par hårde første dage i denne uge indtil nu – der er meget travlt på mit praktiksted lige pt, så størstedelen af min dag går med at sidde og lege med yderst vanskelige spørgeskemaer. Man kan godt blive træt af formuleringer som: ‘På en skala fra 1-10, hvor enig er du så i…’, når dagen er omme.

Ydermere smutter min kæreste på cykeltur til Milano i en uge, så det bliver også lidt trist at skulle sige farvel til ham – heldigvis fylder jeg tiden op med veninder, min søster, lidt fest og selvfølgelig både arbejde og studie. Så kan det ikke gå helt galt.

Da jeg havde sent fri i dag hentede jeg mad fra Cofoco på Østerbrogade med hjem – kan virkelig anbefale deres oksemørbradsbøf, bagte tomater og bearnaise, det er virkelig guf til en rimelig pris.

Her får I dagens outfit i meget uinspirerende omgivelser – sådan er det, når morgenen er travl. Var i gennemført outfit fra Paul & Joe Sister – og det hele i meget behagelige og afslappede snit og lækre materialer. Tilsat ballerinaer og lidt cateyes var jeg klar til arbejde. Photobucket

Skriv et svar

