Edgy Spring

Efter en hæsblæsende aften på Train har jeg endelig fået solgt en frygtelig masse tøj. En god sjat penge fik jeg bestemt ud af det og nu hvor klædeskabet næsten er tomt skal det jo fyldes op igen😉

Jeg har samlet en lille collage herunder med et par af de ting jeg gerne vil have fat i i løbet af foråret/sommeren. Som det første skal jeg finde et par mørke jeans med lige ben og høj (men ikke for høj) talje. Disse fra J Brand er et godt bud, men koster lige i overkanten af hvad jeg vil give for jeans. En grå tee er også højt på listen og har længe haft kig på American Vintage’s – den kan fåes her hos Youheshe, men er desværre ikke hjemme i min størrelse. Nogen der har set dem andre steder?

Photobucket

En denimvest vil være perfekt gennem sommeren, også selvom nogen vil mene det er lidt for 90’er. Men perfekt vil den altså være over en gråmeleret hættetrøje. Denne er fra All Saints og har en perfekt sommerlig farve. Lige nu får du 25% rabat på deres webshop så er du faldet over noget derinde er det med at komme afsted. Jeg overvejer lige nu om jeg skal hoppe på enten læderjakken eller ankelstøvlerne herover. Er vild med at jakken har hætte, hvilket gør den lidt mere speciel og meget mere rå. Støvlerne har nogen rigtige fine detaljer på hælen og er generelt super lækre.

Comments
4 Responses to “Edgy Spring”
  1. Sofie siger:

    Nej hvor skønt, og så kan du ja, købe noget smart nyt tøj! :-)Super fede ting.xx

  2. Lise siger:

    Det er nemlig rigtig smart😉

  3. Vanessa siger:

    Læderjakken, helt klart. Den er rigtig fed, love it!

  4. Lise siger:

    Er virkelig også varm på den!

Skriv et svar

