Leisure Time

Nu er jeg forhåbentlig tilbage til et lidt mere stabilt bloggerniveau, end det har været i den sidste tid.

Er lige kommet hjem efter en laaaang gåtur rundt i det vilde blæsevejr, vi har lige nu i København – det var ikke helt ufarligt med cykler der væltede, og potteplanter der lå smadrede på fortorvene. Men det var dejligt lige at få lidt luft i hovedet efter en lang dag ved computeren, og en præsentation for alle medarbejderne på mit arbejde.

Jeg købte lidt gode sager med hjem til en hyggelig aften – Alt for Damerne og guf fra min slikpusher på Nørrebro. Ah, det kan kun blive godt. Bloggen var ellers inviteret til Barbara i Gongini fest i Kødbyen, men med en flad cykel og lidt for meget gang vinden, så er det altså sofaen der kalder. Ja, ikke særlig trendy, men hva’ pokker.

Jeg vender snart tilbage med noget lidt mere moderelateret.

Photobucket

Skriv et svar

