A Splash of Neon

Jeg afsluttede fredagens girls night out med sådan en fætter – det skulle jeg måske ikke have gjort, for jeg er først nu ved at være rigtig frisk igen, puha altså. Jeg har derfor desværre slet ikke været så meget ude i det gode vejr, som jeg burde, men jeg havde da overskud til at drikke et par kopper kaffe med en god veninde – dog indendøre. Og det var så det.
Nu står den på film og hygge under dynen, og så må jeg snuse til foråret i morgen.

Photobucket

Jeg var hoppet i et meget enkelt outfit, tilsat lidt neonfarvede og pigede nuancer samt et par ordentlige heels, for at opgradere sættet fra hverdag til fest. De skinny jeans er min yndlingsmodel, Silvia, fra Gina Tricot. Bukserne var helt nye skønt købt før jul, da jeg jo ikke må gå i blå jeans på arbejdet Det var nu herligt at kunne hive dem ud af klædeskabet og parre dem med en enkel, gennemsigtig bluse. Simpelt men absolut ikke kedeligt.

Photobucket

Photobucket

Kæden i plexiglas er fra Cos, ringen fra YSL og clutchen fra Monki.

Photobucket

Comments
2 Responses to “A Splash of Neon”
  1. Neon Stars siger:

    Clutchen er virkelig flot, og så er det ret sejt, at den er så stor :)http://neonstars.blogspot.com__

  2. Nana siger:

    Tusind tak, jeg er også vældig glad for den og bruger den både til hverdag og fest; )

Skriv et svar

