Leather

Når der er sådan et fantastisk vejr udenfor, så irriterer det mig mere og mere, at jeg ikke har en læderjakke i min garderobe. Jeg har haft mange i fake læder fra f.eks H&M, men de er frygtelige at have på i ret lang tid af gangen. Når jeg begynder at arbejde lige om lidt, så håber jeg på endelig at kunne få råd til en lækker jakke, så jeg er klar til efteråret. Jeg er virkelig forelsket i denne fra All Saintsm som jeg viste jer for nogle dage siden, men den er stadig ikke hjemme i min størrelse, så nu har jeg kigget lidt på alternativer.

Photobucket

Disse 2 er begge fra Provider, der som altid laver virkelig lækre sager. Er mest til designet på brune Renea, men vil altså gerne undgå farven. Nicky til venstre er ved gud også lækker, men er bange for den måske er for “pæn” til mig.

Photobucket

Britiske Muuba laver uden tvivl også mange fede læderjakke, og de er i et lidt mere råt design, som er lige mig. Jakken til højre er med hætte, som jeg jo elsker. Jeg er dog ikke fan af jakkens rib-kanter. Den til venstre er nok den, jeg er lunest på, men den er grå og ja…jeg synes bare en sort jakke er mere klassisk? Ja dilemmaer er der nok af. Hvilket mærke er din læderjakke eller har du et mærke du kan anbefale?

Skriv et svar

