Mini-anmeldelse Tørshampoo

Lige nu strejker Photobucket – som I måske har gættet jer til. Øv bøv. Vi venter I spænding.

Jeg vil give en lille anmeldelse af de tør-shampooer jeg har prøvet over det sidste års tid. Jeg synes virkelig det er en jungle, på trods af at der egentlig findes et begrænset antal i de danske butikker.

Den første er fra Toni&Guy, kan købes i Matas og koster 129 kroner. Den lover både volume og at friske håret op så du kan springe en hårvask over. Jeg kan oplyse at det kun er det sidste den lever op til. Det gør den til gengæld også fantastisk. Mange tørshampooer har det med at farve håret hvidt, hvilket er knap så fedt medmindre man er blondine og derfor ikke ligner en der er blevet ramt af en mågeklat på toppen. Nej, den gør præcis hvad den bør – men ikke helt hvad den lover. Den er dog min tørshampoo-favorit.
Got2Be’s Rockin’ It skal du bruge hvis du er fan af mågeklat-looket. Klart den dårligste tørshampoo jeg har prøvet. Eller det er egentlig ikke helt rigtigt for opgaven med at tørre håret – det gør den med bravour. Det er bare sørgeligt at 1. luften hvisler ud af den, hvilket jo gør den ubrugelig næste gang. 2. gør håret helt hvidt – altså giver dig store hvide plamager/mågeklatter. 3. er tom efter 5-6 gange og så er 73 kroner altså mange penge.
Matas egen tørshampoo giver også hvide plamager, dog ikke i så stor stil som Got2Be’s. Den er ikke så effektiv som de 2 andre og er i det hele taget lidt middelmådig. Den gør det den skal – men det er bare muligt at finde alternativer, der er meget bedre. Den koster 85 kroner og det synes jeg egentlig er en helt okay pris for et produkt der klarer det den lover. Og den lover ikke volumen – så er du advaret😉
Den sidste lille sag fra Schwarzkopf er til gengæld bedst til det med volumen. Det er den meget god til. Den klarer også at tørre håret, men bruger du bare en knivspids for meget fedter håret endnu mere og kan klumpe. Find den til 79 på Nicehair.dk
I mit arsenal bruger jeg Toni&Guys til tørshampoo og Osis Dust It til volumen. Got2Be’s har jeg netop kastet (som i kastet) vredt ned i skraldespanden og den køber jeg aldrig igen. Måske den er bedre til blondiner (som i ultra-blondiner) hvor man ikke kan se det hvide?
Kender du andre du kan anbefale?

Comments
3 Responses to “Mini-anmeldelse Tørshampoo”
  1. Vanessa siger:

    Øv da, jeg bruger ellers Got2Be's Rockin' It, og jeg har slet ikke haft det problem. Jeg er brunette, og jeg har været glad for den når jeg nu har haft brug for tørshampoo. Så er ked af at du ikke kunne lide den!

  2. Lise siger:

    Hmm…ja det er da egentlig underligt. Min veninde har også problemet. Mon jeg har været uheldig eller du har været heldig? Den er nemlig super effektiv og ville sådan ønske den fungerede bedre for mig.

  3. StyleStories siger:

    Jeg har samme opfattelse som dig; Toni&Guy som tørshampoo og Dust it til volume. Er endnu ikke stødt på et produkt, der kan begge dele.

Skriv et svar

