Minimalism Rules!

I’m Back!

Grundet Photobuckets grusomme nedbrud og min nyligt hjemvendte kæreste (som I hjemvendt fra cykeltur til Italien), så har jeg slet ikke fået blogget i denne uge. Det ligner mig slet ikke, og som straf har jeg derfor outfitpics liggende helt tilbage fra i søndags, som jeg skal forsøge at få vist jer.

Jeg tænkte, det var længe siden, jeg sidst havde lavet et boligindlæg, og derfor vil jeg først og fremmest vise jer et par billeder fra en fantastisk bolig i London. Kodeorderne er minimalisme, rene linjer, kvalitet, underspillet luksus og selvfølgelig smukt og velvalgt design – heriblandt et par danske herligheder. Boligindretningen er velvalgt og utrolig inspirerende – vi danskere elsker jo minimalisme!

Photobucket

Photobucket

Ekstraordinære billeder giver kant og personlighed til hjemmet. De farverige malerier er især skønne til de hvide rum.

Photobucket

Wegners y-stol i træ giver et smukt indspark til de mørke flader. Y-stolen er en af de stole, min kæreste og jeg overvejer at købe til vores spisebord (når vi bliver rige engang), men vi er endnu ikke helt sikre, da de kære Eames stole også er så pæne, så pæne.

Photobucket

Photobucket

Alle billeder er fra Elle Decor.

Skriv et svar

