Summer’s Coming

Øj det er næsten sommer nu – kan I mærke det?

Photobucket
Photobucket

Jeg har fejret det med at hoppe i nederdel for første gang i år. Den er fra Vila så har allerede brudt mit løfte om ikke at købe highstreet. Men synes altså den er så fin og sommerlig – så jeg må godt. Jeg har været et smut i Topshop i formiddags hvor solbrillerne og en ny taske blev købt. De har flyttet etage i Magasin (Århus) og giver derfor 20% rabat på alt, bortset fra jeans og deres jersey-toppe. Haps sagde det!

Photobucket

Det er første år nogensinde, jeg har købt solbriller inden sommeren er begyndt. Føler mig meget på forkant med tingene.
Nu må jeg hellere kigge lidt på min eksamensopgave, inden jeg skal ud at spise med en hot blondine i aften. Den står på store cheeseburgere og øl – hvor feminint. God fredag!

Skriv et svar

