Saturday Goodies

Jeg fik vist aldrig vist jer de par sager, jeg snuppede for et par uger siden på min lørdagsgåtur. Jeg var heldig, at en af mine yndlingsbutikker på Østerbro, OZ, stadig havde udsalgsrester tilbage til en rigtig god pris.

Photobucket Photobucket

Jeg købte denne super fine kjole fra Ilaria Nistri i tynd bomuld med et rigtig lækkert print, der skulle være unikt for hver enkelt kjole. Kjolen er god både nu med strømper og en tynd cardigan, senere med bare ben og så er farverne og looket også skønne i vintermånederne, så jeg satser på, at det er en sikker vinder.

Photobucket

I Oz’s fantastiske accessory-afdeling fandt jeg også denne cool kæde. Den er fin og feminin i formen men har så et lidt uhyggeligt skelet indeni.
Du kan se kæden i brug i gårsdagens indlæg.
Jeg har allerede brugt begge køb et par gange, så det virker til at være en god investering.

Skriv et svar

