Unlucky Me

I guder jeg føler mig dum. Har smækket mig ude af lejlighed i Århus. Roommate er på Hawaii og vicevært i Spanien. Gider jeg betale for en låsesmed til weekend-takster? På ingen måde. Sidder i Randers og er alt andet end fashionabel i min kærestes joggingtøj. Havde ellers store planer om eksamenslæsning og -skrivning + lidt spredt hygge weekenden igennem. I stedet kom den til at stå på Harry Potter-marathon med min mor, ulidelig kedsomhed, taxa-chauffører der ikke snakker dansk (eller andet forståeligt) og forstuvet fod. Klaphatten, der skubbede mig ud af regionalbus, skal passe på han ikke møder mig en mørk aften. Har lyst til at grave mig ned, men prøver at kurere weekenden med Blockbuster-sjov. Skal endelig have set The Plan (jeg er mega Battlestar Galactica-fan) og lidt Thure Lindthardt som små-deprimeret med midtvejskrise. Hygge hygge.

Photobucket

Skriv et svar

