New Bloglove

Jeg kan have yderst svært ved at afvige fra min meget faste blogliste, som jeg dagligt – eller så ofte der nu kan blive tid til i min tætpakkede hverdag – nyder at læse. Men en gang i mellem trænger posen til at blive rystet godt og grundigt, og nye brikker må fyldes i.

Jeg er blevet mere kritisk med mit blogvalg indenfor de sidste par måneder, da jeg helst vil have tid til at følge de blogs, jeg læser, på et dagligt plan. Samtidig vil jeg gerne følge med i blogs, der siger mig et eller andet – hvor jeg kan spejle mig i bloggeren bag (ja, for det gør vi mennesker som regel), blive inspireret og underholdt. Og helst skal de udvalgte blogs være personlige og gerne holdt på et meget hverdagsligt niveau. Derfor er en del blogs også blevet fravalgt eller i hvert fald forsømt på det seneste – og kun få er kommet til.

I dag har jeg dog været så heldig at støde på en rigtig fin, og for mig ukendt blog, der opfylder alle mine mange kriterier (måske jeg bare er langsom og I allerede har opdaget bloggen?). Bloggen hedder Carows Blog og skrives af en pige med misundelsesværdigt langt og lækkert hår – uh hvor jeg savner mit eget lange hår, når jeg ser hendes i de fine outfitposts.

Photobucket

Så dette indlæg er simpelthen bare snik snak og en opfordring om at besøge Carow lige her – og bl.a. se hendes fine tutorial til en smuk chignon. Jeg er i hvert fald hooked!

Comments
2 Responses to “New Bloglove”
  1. Sofie siger:

    Jeg kender det udemærket godt, god er jeg åben for forslag til andres blogs🙂 Jeg er også bare super vild med hendes blog. God påske!xx

  2. Nana siger:

    Dejligt det ikke bare er mig Sofie – om end du jo så allerede var lidt bedre informeret om de mange fede blogs end jeg ; )Og også god påske til dig.

Skriv et svar

