So Happy

Hvor jeg var helt nede i kulkælderen søndag, er jeg anderledes opstemt efter vejret har vist sig fra sin bedste side de sidste par dage. Det hjalp selvfølgelig også på det, at jeg med låsesmedens hjælp (hvad sker der for, at de skal have 600 kroner for 5 sekunders arbejde? Sådan en timeløn vil jeg sgu også have!) fik låst mig ind i min lejlighed i Århus og kunne få rent tøj på kroppen igen. Dejligt. I går stod den på børnefødselsdag og dagen blev derfor brugt på gyngeture, lagkage, Buzz Lightyear og masser af grøn sodavand. I dag har kæresten og jeg kigget på hus, ligget i solen på mine forældres gård på Djursland og spist masser af is. Fik plukket lidt blomster som er havnet i køkkenvinduet, og vi fik også…ahem…fundet et skilt til over hoveddøren.

Photobucket
Photobucket

Photobucket

I Søstrene Grene købte jeg den anden dag disse tindåser – de har en masse forskellige i butikkerne lige nu og jeg kunne altså ikke modstå de 2 her. Min yndlings krukke fra Kähler har fået påskebåndet på. Det bliver så også det eneste påskepynt, der kommer frem i år.

Photobucket

Skriv en kommentar